<transcy>Can&#39;t find what you are looking for? Call or email us!</transcy>

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelde product(en) retourneren?
Ben je niet tevreden over een geleverd product of is de maat niet goed? Je hebt 8 dagen de tijd om het product, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking, retour aan te bieden in de winkel. Houdt rekeningen met eventuele verzendtijd. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

_______________________________________________________________

Wat kan niet geretourneerd worden?

  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten.
  • Producten die niet in de originele staat verkeren.
  • Producten zonder (pas)labels en/of originele verpakking.

_______________________________________________________________

Hoe werkt retourneren?

Terugbrengen naar de winkel (kosteloos):
Het product kan ook worden teruggebracht naar de winkel, dit is kosteloos. 

Post (kosten voor eigen rekening):

  1. Aanmelden: Meld voor de verzending het pakket bij ons aan via tramontana-gaudi@outlook.com. Zodat wij weten dat je pakket onderweg is en hier rekening mee kunnen houden i.v.m. het retourtermijn.
  2. Verpakken: Verpak het product in de originele verzendverpakking waarin het verzonden is of in een andere stevige verpakking dat het product beschermd tijdens verzending.
    * Stop in de verpakking jouw pakbon, zodat wij bij ontvangst kunnen zien dat het pakket van jou is, en het geld op jouw rekening moet worden overgemaakt.
  3. Postkantoor: Breng het pakket naar het postkantoor bij jou in de buurt: PostNL pakketpunt of DHL ServicePoint. Bij het postkantoor of servicepunt zullen zij het pakket voorzien van een verzendlabel. Kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen. 

Verzend/afleveradres van onze winkel is: 
Brouwerijplein 49
7523 MA Enschede
Nederland

 _______________________________________________________________

Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?
De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is, niet beschadigd is en de labels er nog aan hangen.

Dit kan op twee manieren:

  1. Bestel het gewenste item via de webshop dat je wilt hebben. Retourneer het gekochte product via de post of door het terug te brengen naar de winkel.
    of;
  2. Mail naar tramontana-gaudi@outlook.com dat je een product wil omruilen. Geef in die mail ook aan of je in staat bent om zelf naar de winkel te komen voor het omruilen, of dat het via de post geleverd moet worden (hier moet dan rekening gehouden worden met verzendkosten).

     _______________________________________________________________

    Wat kost retourneren?
    Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Verzendkosten zijn vanaf €4,50, afhankelijk van pakketgrootte. Zie voor exacte verzendkosten de website van PostNL of DHL. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen.
    Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

     _______________________________________________________________

    Wanneer ontvang ik de retourbetaling?
    Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het geretourneerde product, exclusief verzend-/retourkosten, is binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening.

    Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank of creditcardmaatschappij.

    Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

     _______________________________________________________________

    Overige vragen
    Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op: tramontana-gaudi@outlook.com